Mietelmiä!

Pimeä, synkkä ja kylmä syksyinen yö. Aika juoksee kuin siivillä ja päivä on jälleen vaihtunut. Itselläni on paljon erilaisia asioita tekemättä vielä ennen muuttoa. Niin pieniltä ja vähäpätöisiltä kuin jotkut niistä kuulostavat jotenkin silti tuntuu että voimat loppuu jo ennen koulun aloitusta. Täytyy vaan yrittää jaksaa, tää on sitä mitä halusin ja toiveeni toteutui! 
Täytyy pakata tavaroita joka on todella rasittavaa touhua, varsinkin kun omaisuuteni on kahdessa eri osoitteessa. Kuitenkaan kaikkia tavaroitani en halua ottaa mukaan uuteen kotiini, joka sijaitsee suunnilleen 400km päässä tämän hetkisestä asuinpaikastani.
Koko ajan on sellainen tunne että unohdan jotakin tärkeää. Täytyy käydä pankissa hoitamassa raha-asioita, täytyy muistaa tehdä muuttoilmoitus, täyttää kelan asumislisä hakemus, hankkia erilaisia arkisia tavaroita tulevaan asuntoon ja tehdä kaikenlaista muuta pientä. Aika suuri elämänmuutos on tiedossa. Kaikki läheiset jäävät tänne ja itse lähden muualle. Tosin onhan minulla hyvä syy, oikeastaan kaksi... Ensimmäinen niistä on opiskelupaikka ja toinen on seurustelukumppani. Voin kerrankin sanoa että olen onnellinen siitä mitä minulla on ja kiitollinen vanhemmilleni että he antoivat minulle tälläisen mahdollisuudeen. Olen tiennyt pienestä asti että haluan muuttaa pois kotoa nuorena ja nytten minulla on mahdollisuus siihen!

1 kommentti:

  1. Tässä aloin lueskelemaan blogiasi ja tässä aloin miettimään, että ootko muuttanut alaikäisenä pois kotoa? :) Mietin vaa tuota lausetta, jossa sanot, että olet kiitollinen vanhemmillsesi että antoivat siihen mahdollisuuden? :)

    VastaaPoista

Voiko toiselle antaa kierrätyslahjan vai ei?

Minkälaisia ajatuksia herättää jos puhutaan, että on saanut kierrätetyn lahjan tai antanut jotain itselle tarpeetonta jollekin toiselle lahj...