Kuin kaksi marjaa?

Minä vauvana
Josefiina muutaman viikon ikäisenä
Silloin kun Josefiina syntyi, sanoivat kaikki että hän näyttää aivan isältään. Kuulemma tytössä ei ollut ollenkaan minun näköä, paitsi nenä. T sanoi myös aika ensimmäisten lauseiden joukossa "meidän tytöllä on ihan kun sun nenä". Itse en vertaillut tytön ja mun vauvakuvia, enkä ajatellut asiaa sen enempää. Olin vain ja ainoastaan aivan rakastunut lapseen, enkä nähnyt tai kuullut paljon muuta ympärilläni.


Aikaa kului eteenpäin ja monet sukulaiseni alkoivat sanomaan, että tyttö on aivan kuin minun kaksoisolento, kuulemma siis niin paljon samaa ulkonäköä. En voi verrata Josefiinan vauvakuvia T:n vauvakuviin, sillä sellaisia ei meillä ole, joten ainut mihin voi verrata on omat kuvani. Pakko sanoa, että kyllä itsekkin huomaan, että on meissä aika paljon samaa ulkonäössä! Alla olevassa kuvassa vasemmalla minä 1v ja oikealla Josefiina 1v!


2 kommenttia:

  1. Miksi Josefiinalla on niin suuri otsa :0

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan mullakin aika iso otsa :D eipä sille mitään erityistä syytä oo :)

      Poista

Voiko toiselle antaa kierrätyslahjan vai ei?

Minkälaisia ajatuksia herättää jos puhutaan, että on saanut kierrätetyn lahjan tai antanut jotain itselle tarpeetonta jollekin toiselle lahj...