Kuulumisia vielä ennen muuttoa!

Ah, ihanaa kun on ilta ja on päässyt rankan päivän jälkeen kotiin. Kävin äitini kanssa kiertelemässä kaupoissa. Loppujenlopuksi eihän sieltä mukaan lähtenyt muuta kuin uusi kännykkä ja ruokaa. Äitini osti minulle etukäteen syntymäpäivälahjaksi uuden kännykän, Samsung Galaxy Trend S7560. Olen ainakin nyt alkuun ihan tyytyväinen kyseiseen puhelimeen, josta kyllä itse maksoin pienen osan. Ajan myötä kuitenkin minulla on tapana kyllästyä asioihin, joten enköhän taas jossain vaiheessa halua uuden kännykän. Toivoisin kuitenkin että kännykkä kestäisi mahdollisimman pitkään, mielellään siihen asti että olen saanut opiskeltua itselleni ammatin. Rahaa kun koskaan ei ole liikaa ja varsinkin kun omaan asuntoon muuttaa niin oon melko varma että joudun soittelemaan mummolle, isälle ja äidille että olis vähän rahalle tarvetta. Mutta tosiaankin tänään on ollut sellainen päivä etten ole ollut aloillani lähes ollenkaan, joten voi tätä väsymyksen määrää!
Olen myös pikkuruisia asioita hoitanut viimepäivinä. Äitini kävi postissa hakemassa puolestani muuttoilmoituksen johon tarvitsen molempien vanhempieni allekirjoituksen. Kävin pankissa äitini kanssa hoitamassa raha-asioita yms. Huomenna näen erään ihanan ystäväni, todennäköisesti viimeisen kerran ennen muuttoani. Olen tuntenut hänet lähes kuusi vuotta ja hän on yksi sellainen ihminen jota jään kaipaamaan kun muutan. Onneksi puhelimet ja facebook on keksitty!
Stressaa ihan älyttömästi kaikki raha-asiat... Ekan kuun vuokraan ainakin mulla on oma osuuteni, mutta... siihen se toistaseks jääkin.. en tiedä ees mitä syön, varmaankin pieniä kiviä ? Riippuu rahamäärästä mitä lahjarahaksi saan, että saanko siitä hieman ruokarahaa vai meneekö se sitten tokan kuun vuokraan. Onneksi syön itse todella vähän, olen tottunut siihen jo vuosien aikana. Mutta hieman pelottaa kuitenkin ajatus muuttamisesta ja epäilen että muuttamisen myötä mun paino laskee vaan entisestään. Hieman ristiriitaisia tunteita herättää tää koko asia. Olen todellakin onnellinen siitä että pääsen muutamaan, oman rakkaani kanssa asumaan ja opiskelemaan, mutta se raha on ainakin mun osalta loppujenlopuks pieni... Ei, vaan suuri ongelma! Todellakin toivon että sukulaiset auttavat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Voiko toiselle antaa kierrätyslahjan vai ei?

Minkälaisia ajatuksia herättää jos puhutaan, että on saanut kierrätetyn lahjan tai antanut jotain itselle tarpeetonta jollekin toiselle lahj...