Aikaista joulufiilistelyä!

Uskokaa tai älkää niin mä oon yksi niistä rasittavista ihmisistä. Odotan siis joulua aina lokakuusta asti ihan hulluna ja kun kaupassa näky ensimmäiset jouluherkut niin pitihän se heti ostaa fazerin suklaanamuja laatikollinen. Meillä T ei niin välitä joulusta, glögistä tai riisipuurosta, mutta mä rakastan kaikkea jouluun liittyvää.


Eilen näin lidlin mainoksen, jossa näkyi porkkanalaatikkoa. Arvatkaas vaan heräsikö tämän raskausmamman himo. Tänään siis oli ohjelmassa aamupäivällä kävelyä lidliin hakemaan laatikkoa, tosin kävi pieni vahinko. Mun piti ostaa ainoastaan sitä porkkanaa, mutta mukaan lähti myös peruna- ja lanttulaatikot! Ajattelinkin että syön iltapalaksi siis jouluruokaa, tai viimeistään huomenna! Lisäksi glögiä olen ostanut jo useamman litran tässä parin viikon aikana, sekä yhden rasiallisen pipareita. En edes oo varma saisiko glögiä juoda raskausaikana, mutta en netistä löytänyt mitään kieltoa asian suhteen, onhan se kuitenkin alkoholitonta versiota.


Joululahjoja tekisi mieli ostaa, mutta meidän rahatilanne ei oo niin huippu että ostettaisiin kenellekkään mitään.. Tai Josefiinalle jotain pientä, mutta muuten ei. Joulukuusi (muovinen) on varastossa odottamassa lähemmäs joulua, sillä on sen verran iso ja luulen että tyttö ei anna sen olla kovin rauhassa koristeineen. Myös yksi jouluvalo-koriste meiltä löytyy, mutta en tiedä mihin sen laittaisin. 
Joulukortitkin jo tilattiin ja ne myös saapuvat varmasti jo huomenna, oonkohan mä taas vähän aikaisessa koko joulun suhteen? Joululauluja en sentään ole vielä kuunnellut, mutta kai niiden laulaminen on sallittua, sillä salaa olen niitä vähän lauleskellut T:n ollessa töissä. Vielä kun lunta tulisi maahan ennen joulua, niin olisi ihanaa! 

2 kommenttia:

  1. Olisit jättänyt kameran ostamatta niin siinä olisi säästynyt joululahjoihin :) En siis ilkeilläkseni tuota sanonut. Mutta entäs itsetehdyt joululahjat? Niitä saa tehtyä pienelläkin budjetilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta tuokin, kameran ostin itselleni lahjaksi saaduilla rahoilla joten en olisi niitä kenenkään muuhun käyttänytkään ;) Oon niin amatööri käsistäni että en jaksa alkaa harjottelee mitään itsetehtyä :D

      Poista

Voiko toiselle antaa kierrätyslahjan vai ei?

Minkälaisia ajatuksia herättää jos puhutaan, että on saanut kierrätetyn lahjan tai antanut jotain itselle tarpeetonta jollekin toiselle lahj...